با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

سلام خدمت کاربران عزیز وب سایت الو رایانه کمک امروز درخدمت شما هستیم با آموزش غیر فعال کردن voicemail در آیفون در گوشی های ایفون قبل از اینکه شروع کنیم و آموزش دهیم که چگونه آن را غیر فعال کنید.باید توضیح دهیم که اصلا voicemail چی هست و چه کاربردی دارد.

قابلیت Voice Mail در آیفون چیست ؟

سرویس Voice Mail یا پیامگیر صوتی قابلیتی است که همه گوشی های هوشمند آن را دارند که مثل یک منشی تلفنی عمل می‌کند و درواقع از تماس گیرندگان می‌خواهد که پیغام صوتی خود را ارائه کنند.به دلایل شخصی ممکن است که  این قابلیت مورد پسند یک سری از افراد نباشد و بخواهند که آن را غیر فعال کنند.

غیر فعال کردن قابلیت Voice Mail

همانطوری که گفتیم ممکن است سرویس که Voice Mail مورد تایید بعضی از افراد قرار نگیرد و بخواهند که آن را غیر فعال کنند برای غیر فعال کردن این قابلیت از روش های زیر استفاده کنید.

روش غیر فعال کردن Voice Mail

شما میتوانید با استفاده از شماره ##۰۰۲#  آن را غیر فعال کنید.به اینت صورت کره شماره ##۰۰۲# را در بخش شماره‌گیرگوشی خود وارد کنید و دکمه تماس را لمس کنید.که در نهایت به شما سه گزینه نمایش میدهد که شما هیچ یک از سه گزینه نمایش داده شده را انتخاب نکنید،برای غیر فعال کردن شما باید گزینه Dismiss را لمس کنید.به شما پیشنهاد میکنیم که مطلب دلایل وصل نشدن آیفون به اپ استور را هم مطالعه کنید.

غیر فعال کردن voicemail در آیفون

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره غیر فعال کردن voicemail در آیفون

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

منبع: الو رایانه کمک